Friday 24 August 2012

Semoga Madrasah Ramadhan Berhasil

Ramadhan menyaksikan bahawa pelbagai pihak bersedia menghulurkan tangan & bantuan untuk mereka yg memerlukan. Usaha yg dirancangkan menjadi lebih mudah dengan komitmen semua pihak. Samada yg merancang, menyusun,
mengumpulkan, membuat persediaan, dan yang menyumbang.

Sehingga sesuatu yang asalkan tidak mudah boleh menjadi kenyataan. Walaupun diakui bahawa ianya belum menepati kesempurnaan, namun merupakan titik tolak yang cukup penting sebagai bahan penilaian oleh Allah Maha Melihat dan Maha Menguasai.

Rasa kepuasan kepada usaha yang dicurahkan, sangat bererti ketika melihat senyuman dan kesyukuran pihak yang menerima bantuan. Lebih-lebih lagi bagi mereka yg sememangnya kekurangan bukan sekadar dari aspek kewangan, malah kekurangan upaya kudrat akibat lanjut usia, kesihatan, mahupun OKU.

Yg kita doakan adalah kesejahteraan untuk mereka, dikurniakan oleh Allah kekuatan & komitmen kepada  kita agar terus mampu untuk menunaikan amanah & tanggung-jawab, serta kesefahaman kepada semua pihak agar kelancaran setiap  perancangan dipermudahkan, Seterusnya dikurniakan oleh Allah agar istiqamah selepas Ramadhan Al-Mubarak....amin.

No comments:

Post a Comment