Monday 15 April 2013

PRU13

Penamaan Calon 20 April

Undian Luar Negara 28 April

Undian Awal 30 April

Hari Penentuan RAKYAT 05 Mei

1 comment:

  1. tuan..saya bukan ingin melobi tuan..tetapi saya antara individu yg akan membuang undi di dun tuan..mohon tuan jelaskan apa 'stand' tuan untuk rakyat di kawasan ini..

    kalau tuan nak bagi kemajuan..tuan tengoklah kemajuan yg hebat di kuala lumpur tu..akhirnya kemajuan itu menimbulkan satu masalah lain yg lebih hebat..masalah keruntuhan..

    better tuan masukkan video youtube cakap2 tuan tentang pembangunan pengetahuan rakyat di sini..cakap2 tu tak lah perlu hebat2 sangat..mungkin satu pendekatan yang rasional untuk kami yg masih jauh dari pemikiran global..

    walaupun kami duduk di kawasan ulu..tuan jangan 'kencing' kami pulak..sebab kami ingat..kami tidak lupa..dan kami sentiasa menghidu serampang dua mata tuan..kami punya kemampuan untuk menganalisis..

    saya cadangkan tuan tugaskan sekumpulan individu untuk menyampaikan data2 berkenaan tuan..tuan janganlah kecil hati dengan penulisan sebegini..saya akan merujuk ke blog ini untuk dapatkan update terkini..mungkin tuan punya account sosial network yg sentiasa padat dengan info terkini..sila nyatakan..

    akhir kata..jangan tekanankan kami golongan minoriti muslim ini..kami tahu pas akan menekan kami apabila kuasa itu berada d tangan mereka..

    ReplyDelete